Slider

O WYDARZENIU

Webinar poświęcony przyszłości handlu detalicznego w sektorze Home & Garden w Polsce. Podczas spotkania online, omówimy najważniejsze zmiany, prognozy oraz kierunki rozwoju rynku artykułów wykończeniowych i wyposażeniowych.

W oparciu o twarde dane PMR, a także doświadczenie i oceny Praktyków przeanalizujemy wpływ pandemii koronawirusa na kształt sektora Home & Garden w Polsce. Pod lupę weźmiemy zmiany makroekonomiczne, zmiany zachowań konsumentów, a także trendy w sektorze e-commerce. Zapraszamy do udziału!

PROGRAM SPOTKANIA

RYNEK HOME & GARDEN – SYTUACJA, TRENDY, PROGNOZY

9:30

Sytuacja polskiej gospodarki w świetle pandemii koronawirusa i jej wpływ na sektor wykończeniowy i wyposażeniowy

Maciej Gazda, Główny Ekonometryk, PMR

  • • Sytuacja gospodarcza Polski oraz prognozy na najbliższe miesiące i lata
  • • Wpływ sytuacji gospodarczej na sektor wykończeniowy i wyposażeniowy
9:45

Sesja pytań i odpowiedzi

9:55

Home & Garden: boom remontowy i COVID-19 dyktują nowe trendy

Agnieszka Skonieczna, Retail Business Unit Director, PMR

Magdalena Filip, Senior Analyst, PMR

  • • Wartość i prognozy dla rynków DIY i wyposażenia wnętrz
  • • Rozwój segmentu po COVID-19
  • • Migracja zakupów do kanału online
  • • Zakupy meblowe i wnętrzarskie w dyskontach spożywczych i niespożywczych
10:10

Sesja pytań i odpowiedzi

10:20

DYSKUSJA PANELOWA
Sieci DIY i wyposażenia wnętrz w czasie pandemii

  • • Co się zmieniło, a co zmienić się musi?
  • • Przyszłe filary rynku: ekologia, sprzedaż online, wygodny konsument, sklepy przyszłości
 
Z udziałem m.in.:
  • Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych, Prezes Fundacji Castorama, CASTORAMA
  • Jarosław Dobrogoszcz, Dyrektor Ds. Sprzedaży Sieci Detalicznej, GRUPA PSB HANDEL
  • Aldona Mioduszewska, Dyrektor Marketingu, GALERIA WNĘTRZ DOMAR
  • Magdalena Betin, Sustainability Project Leader, IKEA
11:00

Przerwa na kawę

11:15

Analiza zachowań konsumentów w kontekście zakupu produktów remontowo-budowlanych i wykończeniowych

Krystian Gryzło, Consulting Department Manager, PMR

  • • Charakterystyka zwyczajów związanych z remontami
  • • Preferowane kanały dystrybucji (perspektywa B2C i B2B)
  • • Wpływ pandemii COVID-19 na plany remontowe Polaków
11:30

Sesja pytań i odpowiedzi

11:40

DYSKUSJA PANELOWA
Klient a trendy w sektorze e-commerce

  • • Jakich informacji szukamy w internecie w kategorii Home & Garden?
  • • Popularność których produktów rośnie najszybciej?
  • • W którym kierunku będzie rozwijać się e-commerce?
 
Z udziałem m.in.:
  • Michał Mel, Industry Manager For Retail, GOOGLE
  • Rafał Osiński, Product Owner, HOMEBOOK
  •  
12:20

Podsumowanie i zakończenie webinaru

*Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu

REJESTRACJA

BILET STANDARD
125 Euro
uczestnictwo w wydarzeniu
BILET PREMIUM
920 Euro
uczestnictwo w wydarzeniu + bilet na przyszłoroczne Forum DIY

EKSPERCI WYDARZENIA

Aldona Mioduszewska
Aldona Mioduszewska
Dyrektor Marketingu
Paweł Świętochowski
Paweł Świętochowski

Kierownik ds. Relacji Biznesowych
i Projektów Społecznych, Prezes Fundacji Castorama

Rafał Osiński
Rafał Osiński

Product Owner
Homebook

Jarosław Dobrogoszcz
Jarosław Dobrogoszcz

Dyrektor ds. sprzedaży
sieci detalicznej

Michał Mel
Michał Mel

Industry Manager
for Retail

Maciej Gazda
Maciej Gazda

Lead Econometrician
.

Agnieszka Skonieczna
Agnieszka Skonieczna

Retail Business
Unit Director

Magdalena Filip
Magdalena Filip

Senior Analyst
.

Krystian Gryzło
Krystian Gryzło

 Consulting Department Manager

PARTNERZY

Przewiń do góry